Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

5. Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ 2ης ΟΨΗΣ ΤΗΣ ΘΕΙΟΤΗΤΑΣ








Ο Βούδας και ο Χριστός ενσωματώνουν και αντιπροσωπεύουν

τις δύο όψεις αυτής της Δεύτερης Θεμελιώδους Ενέργειας του Ήλιου:

την Αγάπη και τη Σοφία.

Ως εκ τούτου η επιρροή τους πάνω στους μαθητές της Ιεραρχίας είναι να προωθηθεί η Αγάπη και η Σοφία στην ίδια την Ανθρωπότητα.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ

Αυτή η ενέργεια

- "η Χριστική συνείδηση" όπως αποκαλείται αόριστα από τους μυστικιστές του παρελθόντος

- εστιάζεται φυσικά μέσα από τον Ίδιο το Χριστό,

που στέκει ως Αντιπρόσωπος στην Ιεραρχία της Ηλιακής ενέργειας της Αγάπης - Σοφίας.

Είναι μια μορφή ασυνήθιστης μαγνητικής ενέργειας, για την οποία η ανθρωπότητα γνωρίζει ελάχιστα.

Παρ' όλα αυτά, πάνω σ' αυτή την ενέργεια

- έχουν επιτραπεί πολλές εικασίες και

- έχουν δομηθεί πολλές εσφαλμένες μορφές σκέψεις.

Είναι μια επικίνδυνη ενέργεια,

- επειδή είναι υπερβολικά δυναμική και

- επειδή αυτή η ενέργεια που εισρέει πρέπει να χρησιμοποιήσει το φορέα της ουσίας των τριών κατώτερων κόσμων, και

- επειδή η περιοχή της επιρροής της βρίσκεται στα τρία κατώτερα πεδία της ανθρώπινης ύπαρξης.

Αυτό στην αρχή δημιουργεί αναγκαστικά διαμάχη, και

αυτή η πρώτη μεγαλύτερη διαμάχη είναι τώρα επικείμενη.

Ασχολήθηκα μ' αυτή τη διαμάχη αλλού, όταν συζητούσα μαζί σας για την Τέταρτη Ακτίνα της Αρμονίας μέσα από τη Διαμάχη (Πραγματεία για τις Εφτά Ακτίνες, Τόμος V).

Η Δεύτερη Θεμελειώδης Ενέργεια

- είναι η πρωταρχική ενέργεια του τωρινού ηλιακού μας συστήματος

- εστιάζεται πάνω στην πλανητική μας ζωή και

- παρουσιάζει στον Ίδιο το Χριστό μια μεγάλη δοκιμασία της επιδεξιότητάς Του στη δράση.

Η χρήση αυτής της Δεύτερης θεμελιώδους ενέργειας, θα αποτελεί τη μεγαλύτερη δοκιμασία ή εγχείρημα που ο Χριστός

θα αντιμετωπίσει όταν

- θα επανεμφανιστεί ο Ίδιος και

- θα έχει την ευθύνη να απελευθερώσει τη δυναμικότητά της πάνω στη γη.

Συνεπώς έργο όλων των μαθητών είναι να προωθήσουν την Αγάπη, και αυτό πρέπει να μάθουν να το κάνουν κάτω από την επιρροή του Χριστού.

Ο ΒΟΥΔΑΣ

Ο Βούδας δίδαξε το πρωταρχικό μάθημα

- της νοητικής διάκρισης και

- της απόσπασης

δύο βασικές ιδιότητες που πρέπει να κληθούν σε δράση κατά

τη διάρκεια της εκπληκτικής περιόδου

που αντιμετωπίζουν όλοι οι ζηλωτές.

Συνεπώς, αυτά είναι σημεία που πρέπει όλοι οι όμιλοι

- των μαθητών και

- των πνευματικών εργατών

να μάθουν να τα παρουσιάζουν στην ανθρωπότητα που ψάχνει.

Τα σημεία αυτά αφορούν

- στη δημιουργία και

- στη ζωογόνηση

της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας.

Αυτό το θέμα έχει τις ρίζες του σε ό,τι είναι νέο:

Διάκριση ανάμεσα

- στη νοητική προσέγγιση και

- την ψυχική προσέγγιση.

Έτσι μαθαίνεται η αληθινή απόσπαση.

Μέχρι τώρα η απόσπαση εφαρμόστηκε συμβολικά, αλλά εσφαλμένα, σε όλες τις μοναστικές τάξεις σε ολόκληρο τον κόσμο, τόσο στην Ανατολή όσο και στη Δύση,

κατά τη διάρκεια των περασμένων λίγων αιώνων.

Συνεπώς εφαρμόστηκε στο χρόνο και στο χώρο, αλλά δεν είχε καμιά σχέση με την εσωτερική πνευματική σημασία.

Το αληθινό μοναστικό πνεύμα και η μαθητεία θα προβάλουν αργότερα στις ιστορικές διαδικασίες της ανθρωπότητας.

Συνεπώς έργο όλων των μαθητών είναι να προωθήσουν τη Σοφία, και αυτό πρέπει να μάθουν να το κάνουν κάτω από την επιρροή

του Βούδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: